ეს ის ციფრი არ არის, რითაც იამაყებდა McDonald’s, მაგრამ როდესაც თქვენ ყიდით შედარებით ძვირ პროდუქტს, ისეთი, როგორიც iMac გახლავთ, 5 მილიონ ეგზემპლარს, ეს უკვე არ შეიძლება იყოს დაცინვის საგანი. iMac ძალიან მნიშვნელოვანი პროდუქტი იყო Apple-ისთვის, ვინაიდან მისი დახმარებით ბიძგი მიეცა ინტერესს G3 პროცესორსადმი.
ის, რომ iMac ჰიტი გახდა, ყველასათვის სურპრიზი აღმოჩნდა. როდესაც ის ჩაიფიქრეს, ყვე��ა დარწმუნებული იყო, რომ კომპიუტერის კორპუსის ფორმ-ფაქტორი „ყველა-ერთ-კორპუსში“ უკვე ძალიან მოძველებული იყო. რთული სათქმელია, რამ უფრო მეტად იმოქმედა: iMac-ის უნიკალურმა დიზაინმა, შედარებით დაბალმა ფასმა, ახლამა პროცესრომა თუ ინტერნეტით საყოველთაო გატაცებამ. მაგრამ ის პრაქტიკულად მყისიერად გახდა ძალიან პოპულარული.
ჰიტები ხშირად კარგავენ პოპულარობას, მაგრამ iMac-მა დაამტკიცა თავისი ძალაუფლება. დიზაინის თანიმდევრული განახლების წყალობით, ის კვლავაც აგღძე;ლბს დარჩეს პოპულარული დღემდე.
2001 წლის 19 აპრილს Apple-მა ამცნო სამყარის რომ გაიყიდა 5 მილიონი iMac.