ბიზნესი — ყოველთვის რთული პროცესია. მაგრამ ხანდახან ზოგიერთი მომენტის ახსნა უმარტივესად შეიძლება. მაგალითად, ბიზნესის კონცეფცია. ასე, თუ ვილაპარაკებთ ბიზნესის ყველაზე მერტივ კონცეფციაზე, ის ასე გამოიყურება: თქვენ აწარმოებთ საქონელს, რომელიც ღირს X დოლარი, ხოლო შემდეგ ყიდით Y დოლარად. რათქმაუნდა, Y უფრო მეტი უნდა იყოს, ვიდრე X. თითქოს ყველაფერი მარტივია, მაგრამ პრაქტიკაში ყოველთვის არა.
მომენტი, როდესაც პრაქტიკა არ დაემთხვა შესანიშნავ თეორიას Apple-ისათვის 1997 წლის 25 მარტს დადგა. მაშინ კომპანიამ გამოაცხადა 700 მილიონი დოლარის ზარალის შესახებ.
მაგრამ ყველაზე არასასიამოვნო იმაში მდგომარეობდა არა ამ ზარალში, რამედ იმაში, რომ კუპერტინოს აღარ რჩებოდა არანაირი რეზერვი მანევრებისათვის, ხოლო მიმდინარე ფულადი მარაგები მხოლოდ ხუთი კვირის საოპერაციო მოქმედებაზე თუ ეყოფოდა.
საბედნიეროდ, მიუხედავად იმისა, რომ ეს იყო ერთ-ერთი ყველაზე რთული მომენტი კომპანიის ისტორიაში, ის წარმატებით იქნა გადალახული.