კომპანიების Apple, IBM და Motorola ალიანსი საკმაოდ წარმატებული იყო. და ალბათ ერთ-ერთი საუკეთესო პროდუქტი, რომელიც ამ ალიანსმა შექმნა, გახდა RISC-პრპცესორი G3, რომელიც მთელი რიგი მახასიათებლებით, მათ შორის მთავარი, წარმადობით, სჯობდა Intel-ის პროცესორებს.
Apple ცდილობდა ეს უპირატესობა მაქსიმალურად გამოეყენებინა: თავის ახალ სარეკლამო კამპანიაში Intel-ის პროცესორები წარმოდგენილი იყო, როგორც ნელი და მოძველებული და რომლებიც ამავდროულად ცხელდებოდა. მაშინ რასაკვირველია სტივ ჯობს ალბათ ვერც კი წარმოადგინა, რომ 2005 წელს კომპანია Intel-ის პროცესორებზე გადავიდოდა და მათ ბოდიშის მოხდა მოუწევდათ ამ სარეკლამო კამპანიისათვის.
მაგრამ 1996 წელს კამპანია სწორედ ისე მუშაობდა, როგორც იგეგმებოდა: კომპიუტერები G3 პროცესორებით ძალიან კარგად იყიდებოდა.
PowerPC პროცესორის დებიუტი 1996 წლის 19 აგვისტოს მოხდა.